söndag 24 augusti 2008

Final!!!

Jag tävlade i går, lördag, först på morgonen kvalåken, det första var rätt så bra, satte air loop o loop, åkte dock ur valsen o vart tvungen att paddla upp igen. Andra åket gick inte tillräckligt bra med satte loop i alla fall så de räckte att ta sig vidare på en femte plats till semi med 327p.

I semi hade jag i första åket airloop o loop igen o en spinn, fick 190p men i andra åket lyckades jag sätta en space godzilla o loop o där med fick högre poäng, 210-220 nått.. Tillräckligt för en fjärde plats! =) Så i dag kör jag FINAL! Skönt att få vara där, äntligen. Ännu bättre revange sen EM då jag inte lyckades..

Valsen vi kör i är riktigt rolig, men svår. Hela detta ställe är helt underbart, tänk att få ha en sån här bana i Sverige! Forspaddling skulle bli så mycket större!!!

Inga kommentarer: