tisdag 21 april 2009

En dryg vecka kvar..

...av mitt liv som 24 åring. Sade för några år sedan att när jag var 25år, då skulle jag börja strukturera upp mitt liv, bestämt mig för vad jag ska bli, ev. börjat plugga osv.. Iof så har jag ju börjat pluggat, men sommaren ser ändå ut som den brukar - sommarlov!! Dock troligast de sista jag har.. :( Så tänker njuta utav det. Håller på att försöka bestämma mig för allt roligt man kan göra, som tyvärr är på samma gång! Men tänker hinna med Sverige cup, Europa cup, VM, landslagsläger och min paddlingsfria vecka - rix!


..En annan sak det är en dryg vecka kvar till är tills vi ska till dalarna o paddla igen, ska bli skoj, hoppas det är bra vattenstånd då! Måste tyvärr säga att jag har lite svårt att koncentrera mig i skolbänken just nu, sitter och funderar på hur jag ska lägga upp våren för att få paddla så mycket som möjligt! =)

Inga kommentarer: