tisdag 4 augusti 2009

SM vecka!

Måste säga att jag inte har tränat så lite som jag gjort den senaste veckan. Fick strax innan träningslägret med landslaget en väldigt irriternade hosta, som bara blev värre under själva lägret då jag tränade hårt. Så för att inte äventyra SM och speciellt inte VM så har jag vilat... o vilat.. o vilat.. Har tagit endel lugna promenader o bara de gör att jag hostar mera, men jag måste i alla fall få röra på mig lite!!

I morgon bär det iväg igen, till dalarna för total-fors-SM. Ska bli skoj! Tre dagar, 4 tävlingar, blir väldigt intensivt men roligt! Kommer nog vara trött på söndag!

Har haft sällskap de senaste dagarna, det har varit väldigt trevligt. Vi gick i går och såg Ice age 3, 3D. Mycket coolt! Har sett 3D filmer förut, men det var nu länge sedan! och Ice age är som vanligt väldigt rolig, mycket skratt (som tyvärr ledde till hostattacker..)

I går skulle vi även gå o bada, men de kom in för mörka moln för snabbt, så vi bestämde oss att i stället gå till Mariehemsängarna och fika. Just när vi ätit upp började det att droppa och efter att dropparna börjar öka lite smått så bestämde vi oss för att packa ihop och fara hem. Minuten senare störtregnade det! Har aldrig varit med om att det regnat så kraftigt när jag varit utomhus! Vi gick hem under var sin handduk, som halvvägs hem var helt dygnsura! Men det var fortfarande varmt i luften och jag fick ett ordentligt skratt! Vi såg ut som två dränkta kattungar! =)

Inga kommentarer: