måndag 8 februari 2010

Riktig rolig helg!

I torsdag åkte jag ner till Sundsvall för att överraska Niklas, på vägen ner han jag med ett stopp i Övik och åt middag med Torbjörn, mycket gott och trevligt! =)
Niklas blev en aningen förvånad när han ringde mig vid tio och funderade "är du ute och går?" och fick svaret "ja, utanför din lägenhet.." =) Gick bort till hans jobb för att vänta på att han skulle skriva klar och fick träffa blivande kollegor.
Fredagen gick snabbt, hann med ett pass på gymmet innan det var dags att åka till Björn och Veronica. Vi tog det lugnt, snackade skit, spelade spel mm. Bästa frågan fick Niklas: "Går en björn i ide med tomma tarmar eller med magen full av mat som skall räcka hela vintern?" Rätt svar är tomma tarmar, vilket inte Niklas gillade och utbrast "Jag vaknar hellre i mitt eget bajs än att gå och lägger mig hungrig!"
Lördag ägnades åt div. lekar i snön, bla. pulkåkning där vårat lag var snabbast! Senare på kvällen fortsatte tävlingarna inomhus och efter kluriga frågor om varandra och platser, Sing Star och äta en massa choklad med div utrustning vann vårat lag! =)
Söndagen gick i slöhetens tecken, åkte en liten tur skoter och gick en promenad ute i det fina vädret innan det var dags att sätta sig på bussen hem och försöka sova så gott som möjligt. Såklart fick jag sitta med den enda personen i bussen som skulle läsa, dvs ha lampan tänd ovanför oss.. *suck*

Inga kommentarer: