måndag 31 maj 2010

2:a pa VC1!!

I helgen var första deltävlingen i Världscupen, tävlingen gick i Augsburg, Tyskland, ett av mina favoritställen att tävla pa. Valsen är en rak vals, vilket gör den lättloopad, men i ar var vattnet lite högre än sist vilket gjorde den stökig. Genom att den är stökig sa blir den svarare..
Jag körde hygliga ak i kval och semi, i finalen sa började jag med ett sadär ak, ett jättedaligt ak och avslutade med ett bra ak vilket gjorde att jag kom 2:a efter Nina H. Detta är mitt bästa reslutat nagonsin och även Sveriges bästa fors reslutat! =)

Det har regnat massa i Tyskland de senaste dagarna, rätt segt, vill ha sooool och varmt! Livet blir sa mycket lättare da.. Speciellt när man tältar..
Är nu i Plattling för att träna inför VC2 som börjar pa fredag.
Följ mig pa freestylelandslaget.com!

Inga kommentarer: