tisdag 15 juni 2010

I morgon börjar det!

I morgon börjar tävlingen, ska bli skoj! Jag är först ut i Svenska laget, på torsdag kör herrarna. Har varit här drygt en vecka och tränat, vilket är skönt! Valsen är både fluschig och stökig på samma gång, vilket jag gillar. Vattnet har stigit lite de senaste dagarna och jag tycker den har blivit bättre! =) Får lättare till looparna nu.

Det är skoj att vi är ett helt lag nu, vi har kört morgonträning innan frukost och våran egen träningstid. Vi bor i ett jättemysigt hus från 1400 talet.. Med bra möjligheter att hänga upp paddelkläder och enormt goda frukostar! =) *like it*

Får rapporter om att alla gamla klasskamrater har gjort sin första dag på jobbet nu.. Själv har jag haft min första semsterdag på nya jobbet.. =) Ska bli skoj och kommer hem och börja jobba, även om jag älskar livet som paddlare...

Kolla in freestylelandslaget.com för lite film från vår paddling i går.

Inga kommentarer: