fredag 24 maj 2013

Träningsläger i Nottingham!

Är på träningsläger i Nottingham nu, kom hit i går em och hann med ett pass då. I dag har jag kört två pass. Skulle paddla tillsammans med en av de Brandon, en av de brittiska herr seniorerna i dag, men han bangade ur då det var storm.. Dock så paddlade jag! Lite regn och vindar har aldrig hindrat mig förut! Dock så medförde vindarna att det blåste in en massa drivved in i slalombanan som hamnade i valsen jag tränade i. Detta resulterade i att de fick stänga av inletgate en liten stund genom att helt enkelt trycka på en knapp så det blev ett litet vågtåg i stället! Var en rätt cool sak att se...

Under eftermiddagen dök det upp Brandon, Bren och några fler upp som jag paddlade med. Både Bren och Brandon gör helt sjuka combo i inletgate, det är väldigt roligt att se och inspirerande! Ett exempel är denna film: http://vimeo.com/66802806#at=0 där Bren gör combon Mczilla-tricky-loop.

Jag övade i dag på min MacNasty, den börjar komma tillbaka efter vinteruppehållet. Looparna blev inte rakt uppströms, men fick i alla fall popen så jag kunde göra loop! =)

I morgon ska jag köra ett pass med Jacko, ska bli skoj att träffa honom och hela hans familj! Sist jag träffade hans fru Marina så var hon höggravid med deras första barn, nu har de tre..

I morgon eftermiddag är Claire och Jason tillbaka från deras utflykt till London.

Ska försöka filma lite i morgon, var i dag orolig att videokameran skulle blåsa bort om jag filmade..

Inga kommentarer: