söndag 7 september 2008

En vecka i skolbänken..

...de har varit en dryg vecka. Från att varit ute o rest o inte alls behöva bry sig om nått så ska man nu sitta still, passa tider, vara INNOMHUS, äta på speciella tider, mm mm.. De är en liten omställning.. Men måste säga att jag inte förren i fredags verkligen kände att jag går på polisutbildningen, fick då prova ut storlekarna på polisuniformen som vi får efter jul.. De var en konstig känsla, men rolig. Tyvärr fanns inte tiden för att ta några foton, så de får vänta till efter jul.. =)

Har sedan jag kommit hem varit förkyld, riktigt drygt.. o de känns inte heller som om de är på bättringsväg, de bara är.. =( Jag vill ju TRÄNA! o på torsdag ska vi springa 3000m.. jag kommer antagligen inte kunna göra de, om de inte blir nån helomvändning med förkylningen.. (vilket jag hoppas de blir).

I går var de inspark, de var riktigt roligt. Vi var utklädda till smurfar och fick gå runt till 12 olika stationer och göra grejer, allt från att åka skidor till balansera ägg o massera T2 (fjäska!). Senare på kvällen var de middag o prisutdelning, tyvärr vann vi inte nått.. :( Bästa utklädnad gick till E som var klädda som bin..

Nu måste jag sätta mig ner o fixa med skolarbete, hur tråkigt de än är på helgen..

Inga kommentarer: