söndag 26 oktober 2008

Havssurf!

Har nu tillbringat tre dagar i rad på havet, eller i alla fall några timmar per dag.. Mycket mycket roligt måste jag säga! Speciellt när de inte regnar, då är de mycket trevligare! =)
Har börjat få ordning på mina bluntar och försöker slänga runt dem till pan am. Har också testat och lyckats göra några air screw - de är en häftig känsla när man lyckas!

Var på en kompis 30 års fest i fredags.. Mycket roligt, hon visste inte alls om att de var en fest fixad för henne innan hon ankom. Hennes pojkvän hade fixat och donat med allt.. Superskoj var de och skoj att se henne då hon flyttade från stan innan sommaren, saknar att umgås med henne.. Tur att facebook, mail och telefon finns! Just innan jag skulle gå hem fick jag ett mycket fint utlägg om varför jag är bäst av en kille.. *asg* Fulla killar kan ibland vara ganska roliga..

Nu ska jag sätta mig och läsa lite inför morgondagens föreläsning som kommer att handla om brottsoffer..

Inga kommentarer: