lördag 18 oktober 2008

Pyssel Maria i farten!

Denna helg går än så länge i lathetens tecken, på sätt o vis.. Ingen träning i dag, knappt varit utanför dörren, men jag har städat, tvättan, gått igenom kartonger (som jag tänkte göra för ett år sedan då jag flyttade in i lgh), fixat massa fina klistermärken på kajakerna, bakat bullar, lagat paj, fixat foton, haft middagsgäst o allmänt trevligt. Dessutom lyckas bjudit mig själv på lunch hos mormor i morgon! =) Så tycker jag har hunnit otroligt mycket... Normalt brukar jag ju bara hinna en grej; paddla.. Fick tyvärr inte med mig någon i dag.. :( För mycket plugg, för trött, bortrest mm. var orsakerna.. Plugga ja... jooo..de har jag oxå hunit lite.. Men kanske inte så mycket jag borde.. Hade först en tanke på att gå ut i kväll, men blev för sent tillsammans med min gäst så skippar de..

Trevlig lördagkväll på er alla, här är de nu nollgradit, frost på rutorna på bilarna.. o mamma o pappa har de varmt o skönt i splitt *fusk* jag vill oxå till värmen i vinter!!!!!!!

Inga kommentarer: