söndag 23 november 2008

En kändis är med i Sportguiden! ;)

Har den senaste veckan läst och läst o läst.. Dax för min första tenta nästa fredag. Ska bli skönt att få de gjort så man kan pusta ut lite.. För på måndagen börjar ju juridiken.. De betyder att vi börjar närma oss jul då de är moment 1:3! =)

Vi hade livräddningseximination och HLR i torsdag, gick bara bra utan några större problem! Inge små problem heller för den delen.. De var skoj att göra de tillsammans hela klassen och gå o peppa de som simmade.

Igår var jag förbi Charlotte och Birgitta och åt hemgjord taccopizza, den var mycket god, aldrig ätit taccopizza förut, men de var inte sista gången! Sedan drog vi till Schlagerklubben (hade inte tänkt fara ut, men var rastlös) och fick dansa nån timme, skönt att få röra på sig efter en stillasittande dag med skolböckerna. De blev en tidig kväll hem (12) för att jag ska orka med denna dagen! Träning går före allt... =)


Är föresten med i nyaste nr. av Sportguiden! Så bara att fara förbi en affär eller gym o hämta den!

Nu ska jag upp på IKSU en sväng o försöka bli lite starkare.. Sen till skolan för att plugga med några kompisar.. Snart är helgen slut och måndag igen! ;)

Har föresten lyckats köpa året första julklapp... Det stora problemet är att jag inte vet vem som ska få den..


Denna helgs fundering; Kan man kalla det helg då man inte riktigt är ledig?

Inga kommentarer: