tisdag 2 december 2008

Träningshelg..

Freestylelandslaget var i Örebro i helgen för träningsläger, vilket betyder att jag tillbringade helgen där!
Lördagen ägnades åt styrketräning och diskutioner om framtiden. Söndagen hade vi föreläsning med Peter Marklund om kost, väldigt intressant. Har blivit rejält övertygad om att de flesta INTE behöver äta extra vitaminer eller kosttillskott.. 2 personer som oberoende av varandra, båda kunniga på området, sagt samma sak, inom en vecka.. De räcker för att övertyga mig.. 

Skönast under helgen var helt klart Benjamin med alla sina sanningar.. Bästa tror jag ändå var "Jag tänkte... Jag tänkte inte alls.." Om varför han glömde sina gymskor till båda träningspassen..

Måste även slå ett slag Googel chrome, grymt skönt program! Det är ett internet fönser.. Fungerar supersmidigt! =) Med rättstavningsprogram (som av nån anl. inte verkar vilja fungerar i bloggen, men över allt annars..) flikar som smidigt går att flytta till eget fönster mm mm mm...

Inga kommentarer: