söndag 9 november 2008

Fullt med överraskningar!

Den gångna helgen har bjudit på ett flertal överraskningar. Har varit i Motala och planerat nyårskurs, ska vara ledare i steg 1 vilket ska bli riktigt roligt. Våran invigning kommer bli sjukt rolig, vad kan jag inte säga här i fall att nån som ska gå nyårskursen läser.. Men de kommer nån bild efter kursen, dvs i januari!

Men den stora överraskningen var i Uppsala där forskonferansen var, jag visste att jag vunnit totala sverige cupen i freestyle och kajakcross och därför skulle få pris för de, men det jag inte visste var att jag även vunnit totala Sverigecupen i störtlopp! Men det som var roligast var att andra året i rad ta hem priset för bästa forsprestation! =) Synd att jag inte kunde vara där och ta emot priserna själv.. =( De fick Robin göra åt mig och Benjamin som kom tvåa i Sverige cupen i freestyle.

Inga kommentarer: