måndag 15 december 2008

Trevlig helg..

Det blev en långhelg denna som var. Vi tyckte i klassen att vi varit duktiga under veckan och kunde där av ta ledigt under fredagen - skönt!
Jag passade på att åka ner till Sundsvall och hälsa på Niklas. Han har bytt lägenhet, den nya var vädligt fin! Vi åkte ut på IKEA och handlade en massa saker och julklappar (säger inte till vem eller vad, de kan ju vara till dig som läser! ;) ) Vi var även förbi polisstationen och gjorde besök. Bl.a. hos LKC, fick en liten genomgång om vad de gör där och hur programmen fungerar, det var väldigt intressant!
Sen blev de även lite hjälppyssel i hans lägenhet, Jocke kom förbi och vi satte upp lite hyllor. Blev jättesnyggt, är lite småavis att jag inte har plats för sånna i min lgh..
Var och såg Bond, tyckte den inte var så jättebra tyvärr.. Förra var mycket bättre! Men insåg att det går tokmånga bra filmer nu och många bra som kommer, kanske inte ett måste att se dem på bio, men måste se dem!
Hann även träna en sväng på Helix, gymmet i Sundsvall. Upptäckte att de hade en massa nr kvar av novembers Sportguiden som jag fick. Har bara lyckats få tag i nån här hemma och mamma har bett att få fler så hon kan ge bort till mormor m.fl. Så nu blir hon nog glad.. =)
När jag skulle åka hem så packade jag väskan o vägde den sedan.. 20kg.. Lovar att den inte äns vägde 10kg när jag åkte ner.. Förutom IKEA inköp och Sportguiden så fick jag låna en massa skolböcker av Niklas, vilket jag verkligen uppskattar.. Böcker är jättedyrt! Tyvärr..

I morgon ska jag bada isvak för första gången i mitt liv.. Ska bli kallt, intressant, roligt och aa... Skoj?!? =) Frysa kommer jag garanterat att göra, tur att IKSU finns 10min bort där de har en VARM bastu!

På fredag är det dags för nya styrketester, ska bli intressant och se hur mycket jag har lyckats öka i styrka sen i början av hösten!

Snart är det jul- helt underbart! Ser fram emot att tomten kommer!!!  =) Och dessutom så har vi denna jul i alla fall lite snö (nån dm)

Inga kommentarer: