torsdag 18 december 2008

Positiva besked..

Har fått flera positiva besked den senaste veckan, dock kan jag inte avslöja alla ännu...

Men fick igen två tenor, en minitenta i juridik där jag fick G (ej möjligt att få nå högre betyg) och Kriminologi tentan där jag fick VG! =)  Där av är mamma skyldig mig ett par nya träningsbyxor! (Lite motivations mutande under pluggandet inför tentan..) Våran klass måste varit bland de bättre i klasserna.. Minst 4 VG i min 24 klass (av 24st VG,  totalt143 gjorde tentan).

Dessutom har vi badat isvak, som är en obligatorisk sak. De gick galant, var skoj och inte alls lika kallt om huvudet som jag trodde. Enl. mig är det mycket värre att paddla i samma gradantal!

I dag hade vi examination i KKS; Självskydd. Våra lärare i KKS är helt underbara, duktiga och skämtsamma. Hela D fick dessutom Godkänt! =)

Och slutligen.. Julafton är nu mindre än en vecka bort! =) Men vad jag har köpt för julklappar tänker jag inte avslöja! I morgon ska jag köpa de sista!
God Jul!

Inga kommentarer: