lördag 7 februari 2009

205 dagar kvar..

..tills det är dags för VM! Längtar till våren, känna forsen under kajaken igen.. Känna att när man går och lägger sig så är sängen inte stilla utan guppar upp o ner, som vågorna i forsen.. *drömmer mig bort*
Men än så länge är det en bit bort, har endel att göra innan dess! Massa träningstimmar, pluggande och förhoppningsvis nått snöbollskrig!

De var tänkt att en kompis skulle komma o hälsa på i helgen, men en förkylning stoppade det hela, så nu har jag inte nån riktig koll på vad jag ska göra i dag.. hmm.. De får nog bli några timmar på IKSU! Har endel träning att ta igen sen jag var sjuk förra veckan.. så kanske ett ordentligt styrkepass o spinning.. hmm.. Låter som en ide! =) I morgon ska jag få paddla i Vindeln i alla fall - ett ordentligt slätvattens freestylepass ska de bli!

Mailade ett företag i Skottland om att köpa en torrdräkt.. Men de var slut och skulle inte få in några förrän till hösten!! Förstår inte varför, deras torrdräkter verkar ju sälja hur bra som hellst!!

På skolan har vi nu fått börja "leka" poliser, hade första caset, inbrott i Christers livs.. Jag fick förhöra ett vittna, inte alls lätt! Men fick beröm från läraren i slutändan! =)
På tisdag ska vi skjuta skarpt för första gången.. Ska bli skoj, aldrig skjutit med en pistol förut, om man inte räknar med soft airgun..
Vi har även fått ut uniformerna, så de börjar verkligen kännas att man pluggar till polis! =)

Funderar på hur jag ska lösa sommaren, skulle vilja vara ledig hela sommaren för att paddla o sattsa på VM, men kan vara svårt ekonomiskt.. Måste hitta några bra sponsorer, vilket inte är lätt i dessa tider..

Har en liten rolig tanke till sommarens tävlingar.. Återkommer när jag har bestämt hur jag ska göra.. Måste fundera lite mer o väga det hela fram o tillbaka lite, så ha tålamod läsare!

I går var jag hemma hos en kompis på tjejträff.. 4st tjejkompisar som jag har spelat volleyboll med tidigare.. Superroligt att umgås, händer för sällan!! Lena, som vi var hos, visade oss några tavlar hon har målat - supersnygga!! Ska ta o be henne måla en åt mig..

Inga kommentarer: