söndag 18 januari 2009

Äntligen över!

I går var en jobbig dag, på många sätt, men även en väldigt rolig dag! 

Först hade vi 6h juridiktenta, satt hela tiden o skrev o skrev o skrev.. Mycket blev det, efter 4-5h hade jag början på skavsår på ena fingret och kramp, men de var bara att fortsätta! Jag tycker med tanke på hur mycket jag skrev att jag borde kunna få G.. Men de är ju ändå inte säkert att man skrev rätt saker.. de gick i alla fall väldigt snabbt på slutet.. 

Efteråt gick till IKSU en sväng, kände ett enormt behov att behöva röra på mig efter att ha suttit stilla så länge.. Så när jag väl kom hem var jag helt slut.. 

Vid 6-tiden så hade Maria (alltså en kompis, inte jag!) Glögg och peppakaksprovning. Mycket roligt, även om jag inte tycker om glögg.. Trevligt sällskap! Sen spelade vi spel, de blev Mariorna med killarna.. Vi vann! =)

Sen så var det schlagerklubben som gällde! Superroligt! Inte så mycket folk när vi väl kom dig, men de fylldes rätt snabbt på! Jag, Eve och Charlotte regerade på dansgolvet! Min fadderkotte från skolan, Philip, kom oxå till schlager tillsammans med ett gäng kompisar.. Sen stötte jag på en hel del andra kompisar ute.. Riktigt rolig kväll som slutade alldeles för sent hemma i min sköna säng.. Dock fick jag sova ut i dag då de inte blev nå skidåkning/snowboard som planerat..

Var förbi Stefan och Fredrik var oxå där.. De var rätt så bruna! o Fredrik väldigt blond o långhårig.. hehe.. 

Nu ska jag upp till IKSU innan jag ska ha en officiell träff med nya 1C1 PHS Umeå.. =)

Inga kommentarer: