onsdag 6 maj 2009

Älskade Rödå!

Oj vad vintern har varit lång och vad jag har längtat, ätligen var det dax - paddling i rödå. Rödå måste även ha saknat mig då den visade sin allra bästa sida, soligt och näst intill perfekt vattenstånd! Satte endel loopar o cartwheel, men framför allt så satte jag 2st tricky woo!!! =) Jobbade på de endel i höstas o kört lite slätvattensträning i vinter, vilker verkar ha gett resultat! =) Tyvärr finns varken bilder eller filmer då både jag och Fredrik tillbringade all tid i kajaken! Dock stiger vattnet snabbt, hoppas på att de funkar även i morgon o på fredag morgon.. Helgen kommer jag tillbringa i Ljusdal, första Sverigecups tävlingen! Jag kommer i år att utmana killarna, då konkuransen tyvärr inte är så stor på damsidan för min del.. 
VK (lokaltidningen) har skrivit om det.. http://www.vk.se/Article.jsp?article=275105

Inga kommentarer: