torsdag 4 juni 2009

I väntans tider..

..är jag, i morgon kommer svarta faran förhoppningsvis, bild mm kommer! =)

Har nu fått sommarlov - helt underbart, alla tentor är avklarade, bara att vänta på resultaten, har fått svar på en av fyra så de är bara att hålla tummarna, speciellt för akutsjukvårdstentan! :/

Men nog om skolan nu - jag har ju mitt sista (!) sommarlov, måste säga att de har börjat väldigt bra, haft besök av Anna från Luleå o paddlat endel i rödå.. 4 pass på två dar, helt okej! =) Rödå är riktigt kanonbra just nu oxå!

Har dessutom bestämt vad som händer i sommar, kommer att åka på EC1, NM, MOW, rix, träningsläger, SM, distrikstläger, träningshelg & VM.. o när jag hunnit med det är det skola igen.. Men som sagt, mycket händer o de är många veckor fram tills dess! =)

På tisdag åker jag iväg för första gången denna sommar, de blir Plattling i Tyskland, Europacup 1. Ska bli skoj att träffa alla igen efter vinteruppehållet!

Väntar på besked från Elitidrotts stipendiumet jag har sökt, hoppas jag verkligen får det, de skulle innebära ett jullov utomlands i min kajak!! =)
Dessutom har klubben sökt en massa från idrottslyftet, vore riktigt roligt om vi fick pengar där ifrån o kunde både utbilda och köpa ny/mer utrustning! =)

Paddla hårt, simma lugnt!

Inga kommentarer: