torsdag 18 juni 2009

Norge here I come!

I morgonbitti bär det iväg mot nya mål, ska till Norge, Skjåk och paddla. Ska bli väldigt roligt, sen kommer Anders Gille upp oxå, så får lite sällskap under helgen! =)
Nu ska det nötas våg - jiiihaaa! =)

Har de senaste dagarna fixat kajak, hoppas verkligen att den håller nu, annars blir jag less och slänger den i sjön! Har lite mera mek kvar på den, men de får bli när jag kommer fram, tror de ska gå snabbt och nått ska man väll ha att göra på lunchrasten.. =)

Liten rolig händelse i dag, var ledare på paddlingen och våran sjuåriga tjej undrade om jag kände någon som heter Erik och paddlar en grön kajak.. Jo, de gör jag, svarade jag. Våran Kapten stämmer det in på.. Hurså undrade jag. Jo, de hade varit och tittat på tävlingen som vi hade i lördags och då var det en kille där som var rolig och som de hade hejjat på och hoppats att han skulle vinna.. Ja, där ser man, Erik har beundrare i alla åldrar.. =P

1 kommentar:

Caroline sa...

Det var trevligt att träffa dig och Anders i Skjåk! Jag hoppas att du inte blir allt för ensam resten av veckan, utan att du kan hänga lite med Brian, Chris, Ben och Sam. Lycka till med träning och tävling! Ha det bra! Caroline