torsdag 1 oktober 2009

Kommande veckan..

Ska bli väldigt rolig, ser fram emot en veckas praktik uppe i Luleå. Hoppas nu verkligen bara att jag blir frisk nån gång så att jag kan träna polo med Erik, Mats o de övriga uppe i Luleå.. De var ju en av de stora anledningarna varför jag valde Luleå som praktikställe! Men även för att se hur skillnaden är jämfört med Örebro i söder där jag var förra gången..
Dock ska jag hinna med ett 30års firande först i två dagar, ska bli skoj! Ska dock inte avslöja min födelsedagspresent till honom här då de kan hända att han läser detta innan.. Men kan säga att jag själv vill behålla allt...

Är fortfarande sjuk sen VM, eller rättare sagt från träningslägret i juli.. suck! Hoppas verkligen denna hosta ska försvinna!!!

I dag var första dagen för de olika myndigheterna att lägga upp sin annons inför aspiranten, så nu har vi 3 veckor på oss att skriva ansökan. Ska sätta mig under praktiken och börja fila på min ansökan. Det är ett svårt val vart man ska söka.. Västerbotten känns självklart, vill vara kvar hemma.. Men sen vet jag inte riktigt.. Västernorrland, Norrbotten och Dalarna drar lite av olika anledningar.

Mycket att fundera på, men som Nalle Phu säger - Man kan aldrig vara nere med en ballong! =)

Inga kommentarer: