onsdag 20 januari 2010

Idrottsgalan!

I måndags kväll var jag på Idrottsgalan. RF och Svenska spel gav mig i höstas ett elitidrott stipendium som inkluderade biljetter till galan. Det var en mäktig upplevelse att vara där! Jag har aldrig tidigare varit i Globen, så bara det var en härlig upplevelse. Att dessutom få gå upp på scen för att mottag stipendiumet var otrolig känsla, även om det var innan TV sändningen började. Fick faktiskt gå upp 2 gånger, först för att motta det fina diplomet och ca 50min senare, just när efterrätten kom på bordet, upp för fotografering.
Träffade även ett gäng till paddlare, men dessa var slätvattenspaddlare. Ett fint foto togs på oss som förhoppningsvis når förbundet!

När alltihopa var slut så var det dags för efterfest på Tomas Brolins krog. Första gången jag är på krogen i Stockholm, vilket var väldigt roligt. Fick alla mina fördomar om Stockholms killar med bakåt slickat hår uppfyllda! =)

Träffade även på Anders Gustafsson, mycket trevlig kille! Roligt att höra att han följer freestylelandslaget.se! Synd att han inte fick en bättre placering i Jerringpriset, men det är stort att bara vara nominerad till en sådan sak! Längtar till en forspaddlare blir det!!


Inga kommentarer: