tisdag 14 oktober 2008

Fältstudier..

Fick i dag info om Termin 2:s fältstudier... Vi måste bestämma oss innan 24 okt, så har ca 2 veckor på mig att bestämma mig.. När jag har gått klart skolan vill jag gärna vara i Umeå, men de två fältstudierna vi har skulle jag vilja göra på nå andra ställen, samtidigt som jag vill kolla in Umeå.. Hur de är o så.. Vore skoj o göra de söder över nån stans; Stockholm bara för att se hur de är, eller i Örebro el. Västerås o samtidigt hälsa på mina syskon.. Eller värnamo o hälsa på mina kompisar där.. Svårt, får fundera lite o tänka på för o nackdelar. De säger i ena studen att de inte spelar nån roll inför framtida jobb o i andra andetaget så säger de att de kan ju vara bra att testat på den myndigheten så "man är inne i verksamheten"..

Har i alla fall blivit godkänd på första momentet, de är skönt! *tjoho* De ska jag fira med lite...

..poloträning! Varmt & skönt. och ruskit skoj!! =) Ska göra många mål!! Vi har DM i nov, de ska bli riktigt skoj!! alltid skoj att tävla..

Inga kommentarer: