fredag 17 oktober 2008

helg..

Äntligen är helgen här, har iof varit fri från lektioner i dag, så tillbringat ett antal timmar på IKSU o spelat innebandy (gjorde 2mål!) simmat lite (försämrade tiden med 10sek på testet, inte alls bra..) och gymmat (ökade i bänkpress!) Även kört både mamma o pappa till flyget, dock inte samtidigt.. De lyckostarna ska utomlands nå dagar o fira deras silverbröllop.

Satt o skrev in i min träningsdagbok på funbeat dagens träning och upptäkte till min glädje att de äntligen har gjort så man enkelt kan fylla i styrketräningen! =) Har även hört rykten som säger att IKSU äntligen har skaffat en brutalbänk, hoppas de bara sätter ihop den snart oxå! De är inge fel att köra på plint, men de ända kruxet är att man måste vara två..

Hoppas de börjar blåsa lite stormvindar i helgen.. Ser dock enl. prognosen dåligt ut.. :( I vissa lägen önskar jag att jag bodde i Vasa.. De blåser ju nästan alltid åt de hållet!

Får besök på söndag, ska bli skoj! =) Men innan dess så måste jag ta kriget mot damludden, tur att jag har mitt hemliga vapen - dammsugaren!

Ska även klibba till min kajak så den blir fin.. Eller, fin är den ju redan, så ska bara göra den ännu finare! Ska strax börja kriget nere i tvättrummet som förhoppningsvis slutar med att jag får lite rena kläder..

Inga kommentarer: