måndag 5 januari 2009

Nyår..

Detta nyår har varit ett av mina bästa någonsin.. Är otroligt glad över att fått tillbringa ännu ett nyår på Stensund, de är nått speciellt.. Känner att jag har börjat varit ifrån Frisksport lite för mycket.. Blir "förvånad" då det bara finns alkoholfria alternativ hela tiden.. Men de är så skönt samtidigt.. och jag känner mig hemma.. =)

På Stensund var det ledarutbildning och jag höll i steg 1. Vi (jag, Arne, Karl och Lisa) hade ett gäng på 17 personer som var kanondukiga! Riktigt roligt att se! =) Och det var en jättebra gemenskap mellan alla de olika stegen, sånt är skoj! =)
I vårat klassrum, Ejdern, går normalt folk som läser polisförberedande.. Hoppas jag får se de flesta utav dem på skolan i framtiden.. eller nån annan av de tre PHS som finns..

Men de sista tre nätterna var jobbiga; lite sömn och långa tuffa dagar blev det, så som vanligt är jag supertrött efter denna vecka... Men de är det värt! De blev dock inte så mycket tid att lägga på träning som jag hade hoppats, bara två vänder till gymmet och i kväll är jag för trött.. Ska ta en lång härlig dusch snart och sedan gå o lägga mig.. Kanske läsa lite innan, men är inte säker på om jag kommer att hinna göra de innan ögonlocken sjunker ner för långt..
I morgon börjar hårdträning igen, ser fram emot det! Nu finns det lite snö så jag ska ta med mammas skidor in till stan, eftersom hon själv ändå inte kan använda dem.

På onsdag börjar skolan igen.. På sätt o vis längtar jag, men samtidigt hade jag velat ha längre ledigt..!
Kollade schemat nyss och insåg att om två veckor är jag en T2 och inte minst på skolan längre! =) Oj vad tiden har gått snabbt sen i höstas..

Inga kommentarer: