torsdag 15 januari 2009

Snart snart snart... T2!!!!!!!!!

Kan inte fatta det... för ett halvår sedan så hade jag just börjat polisutbildningen o nu har jag gjort min sista lektion under termin 1.. Bara en tenta kvar, på lördag.. så lite studier i kväll och i morgon inför den, så hoppas jag det ska gå vägen! =) Om en vecka får jag ut uniformen.. Skoj! Även om man säker kommer bli less på den..
Ska ta o byta klass oxå, de ska bli skoj.. Börja i C i stället för D..

De känns som om mycket har hänt, men ändå ingenting.. Riktigt exakt vad orkar jag inte förklara.. Men nya kontakter, gamla har återkommit och våren börjar man kunna se att den kommer att komma, nån gång framöver.. och där med paddling!

Just de ja, v. 11 kommer jag att vara i Örebro för praktik.. Och med ska såklart kajaken! =) Hoppas på bra paddling den veckan.. o mycket lekande med Elin.. o även en skoj praktikvecka, få se vad de är jag ska göra..

1 kommentar:

Hanna sa...

Du är såååå välkommen hit! Elin kommer bli jätteglad att ha dig här flera dagar, jag också såklart!
Vad är det som har hänt? Blir ju så nyfiken - visst vet du att du måste berätta allt för din storasyster. Det ingår i en lillasysters plikter...