torsdag 21 juni 2012

1st Fluga..

1st fluga fick tillbringa natten i min duschkamin. Försökte länge och väl lura den till lampan för att där kunna slå ihjäl den, men funkade inte nått bra, så när den flög in i duschen så snabbade jag mig att stänga dörren..
Maria - flugan 1-1

Har i dag paddlat två pass, första var bra, knappt några andra i vattnet så jag kunde köra på själv som jag ville. Det andra passet var väldigt mycket folk samt att vattennivån sjönk så att det är svårt att ens göra en flatspinn.. Hoppas på en hög och stabil vattennivå i morgon.

Väderprognosen i dag var att det skulle regna, det har knappt kommit en droppe regn och det har varit varmt hela dagen, så om följande regndagar blir lika så kan jag acceptera dem.. =)

Den utlovade filmen kommer någon annan dag, för trött att redigera film nu.

Glad midsommar på er alla hemma i Sverige! Ska fira den genom att vifta med min Svenska flagga lite..

Nu ska jag avsluta kvällen med att jaga fluga igen.. Skam den som ger sig!

Inga kommentarer: